Friday, December 14, 2012

bodoh.

hell macam mana pun korang untuk rase diperhati atau disedari kewujudannye,
tolong jangan sampai kelihatan bodoh.

ya.
aku taip dengan rasa marah yg keji.

things happened when i were in cinema watching Rise of The Guardians yg serius sangat best dengan beberapa manusia yg pangkat cuma adik2; duduk di seat belakang.

aku bayar tiket; untuk aku dalami cerita, hayati watak dan perasaan yg ditonjolkan dalam tu.
and cuba bayang kalau satu watak mati; i mean watak yg baik, tapi kau bodoh2kan perasaan yg sepatutnya lahir mengalir dalam hati kau; yakni sedih.

bodoh2kan maksud aku;
kau sedih. tapi kau paculkan dimulut- "wuuu, sedihnye, HAHA"

serius.
kalau kau nak membodoh2kan cerita, ketawa, carry on.
tapi bukan dengan perasaan.
benda yg kau pun rasa, dan yg SEPATUTNYA semua orang rasa tapi kau hell kan dengan bodoh2 kau tu.

tapi kalau betul kau nak buat macamtu, tolong buat pada diri sendiri; CAKAP DALAM HATI.
sebab AKU ada kat situ.
kalau bukan sebab aku pun, berpuluh lagi orang keliling kau, kiri kanan kau.
mohon jangan dibodoh2kan.

macam yg aku cakap kat atas tadi,
hell macam mana pun korang untuk rase diperhati atau disedari kewujudannye,
tolong jangan sampai kelihatan bodoh.

aku taktahu ape motif untuk kau cakap secara kuat di dalam panggung, melainkan untuk disedari, diketahui, dan diakui yg KAU disitu.

contoh; "hey, it's cool man!" (sambil peluk tubuh, geletarkan badan)
damn, kan?
sumpah kelakar.

kau nak cakap yg kau sejuk, tapi kau tau tak cool itu awesome?
HAHAHAHAHA!

kesian.
jadi; disebabkan mereka itu adik2;
ini nasihat aku.

hell macam mana pun korang untuk rase diperhati atau disedari kewujudannye,
tolong jangan sampai kelihatan bodoh.

and the most important is,
aku boleh salahkan kau sebab membantutkan feel cerite yg sepatutnya aku rasa.


again, aku menaip dengan perasaan marah yg keji.


No comments:

Post a Comment