Wednesday, December 26, 2012

paling manis. paling selalu ada.

terimakasih.
sebab selalu cuba ada.
sebab selalu ajar aku banyak benda.

kau gigih dan kata;
biar kita simpan tak apa.
asal hati orang kita jaga.

aku degil. cuba tunjuk keras.
apa peduli hati mereka.
padahal tak ada mereka kisah hati kita.

sebenarnya aku taksuka.
aku taksuka tengok kau simpan semua benda.
kau jenakakan benda yg kau terasa.
kau sakit.
aku taksuka. aku benci.

aku nak jadi kuat dan kata-
hoi! bacul gila mulut!
nak caci-cari orang lain.
bukan dia.

gila.
kalau saja aku berani macamtu.
jangan salahfaham.
aku bukan tak berani dengan si bacul kaki caci tu.
tapi dengan dia-
yg aku tahu dia akan taksuka untuk aku balas herdik yg dia terima.

shit.
betapa dia fikir hati manusia.
ah. dia sakit. aku tak suka.

walaupun hakikatnya memang selalu aku sendiri jadi punca sakitnya hati dia.
gilanya dia.
tapi kemudian dia bangun balik dan tetap cinta orang yg sama.

terimakasih.
sebab selalu tak lelah-cuba come out with the best explanation dengan aku.
kau terang pelan2.
satupersatu.
palat macammana pun kau waktu tu.
kau pilih untuk bagi aku terbaik yg kau tahu.

terimakasih.
untuk sampai harini,
kau masih cari aku lagi.
cuba telan kerenah aku.
cuba tahan gila untuk aku.

bulan 12. 2012.
cukup dua tahun.
penuh gila.
penuh tawa.
disulam tangis.

kadang suka gembira.
kadang terpuruk sedih.

selamat ulangtahun usia perkenalan,
oc.

No comments:

Post a Comment